بلیط هواپیما ارزان

خرید ارزان بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان

خرید ارزان بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

  • ۰
  • ۰

آنتالیا

آنتالیا در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد و از جنوب به دریای مدیترانه متصل شده است.در این شهر مناطق گردشگری زیادی آماده میزبانی از گردشگران می باشند که میتوان به لارا، سیده، بلک،کمر اشاره کرد.آنتالیا هزینه های بسیاری صرف سرمایه گذاری در صنعت گردشگری کرده است و به  موفقیت های چشم گیری دست یافته است.ساخت انواع هتل، پارک، سواحل زیبا و مراکز خرید تنها گوشه ای از امکانات و جذابیت های این منطقه می باشند.عمده درآمد مردم در آنتالیا از توریست می باشد اما از قدرت آنها در بخش کشاورزی هم نمی توان گذشت، محصولات کشاورزی اصلی آن ها مرکبات، پنبه، زیتون، انواع میوه و سبزیجات می باشد. 65 درصد سبزیجات مصرفی در این شهر در زمین های کشاورزی همین منطقه پرورش داده می شوند.بواسطه نزدیکی به دریا صنعت کشتی سازی در آنتالیا پیشرفت چشم گیری داشته است و تا امروز بیشتر گشتی های تفریحی ساخت این منطقه می باشد.آنتالیا تبدیل به شهری شده است که هیچ توریستی از آن خسته نمی شود و همه نوع مسافری از رفتن به آنتالیا لذت می برد.(خرید بلیط آنتالیا) این شهر ساحلی مرکز گشت و گذار، خرید، خورد و خوراک و بازی های آبی است. آنتالیا از مهم‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای کشور ترکیه و از مقاصد اصلی تورهای گردشگری ایران محسوب می شود.

آب و هوا و زمان سفر:

در تابستان دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتی گراد و رطوبتی بین 65 الی 85 درصد دارد و این آب و هوا باعث شده که اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا بکشاند. بهترین زمان سفر به آنتالیا، از اوایل فروردین تا اواخر آبان ماه می باشد که بتوانید در دریا شنا کنید.
جهت خرید بلیط ارزان آنتالیا اینجا کلیک کنید.

  • ۹۷/۱۰/۰۹
  • بلیط جت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی