بلیط هواپیما ارزان

خرید ارزان بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان

خرید ارزان بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیما

بلیط چارتر ارزان

شاید برای شما هم اتفاق افتاده و یا شاید شما هم از لذت بلیط چارتر ارزان غافل نبوده اید و مثلا بلیط تهران مشهد صد هزار تومانی خریداری کرده اید در مقاله زیر میتوانید اطلاعاتی از بلیط چارتر هواپیما و زمان پیدا کردن بلیط چارتر ارزان هواپیما بدست آورید.

چارتر در لغت به معنای کرایه و یا اجاره دربست و در سیستم هواپیمایی به معنیاجاره کل هواپیما و یا بخشی از صندلی‌های آن می‌باشد.

بلیط چارتر ارزان بلیط های از پیش خریداری شده توسط آژانسهای هواپیمایی بوده که در 2 زمان مختلف عموما یافت می شود:

1- روز پایانی تعطیلات و ایام خاص مثل نوروز در مسیر برعکس مثلا روزهای جمعه در مسیر تهران کیش و یا تهران به مشهد و یا روزهای پایانی تعطیلات نوروز در مسیر استانبول و آنتالیا.

2- فصولی از سال که مسافرتها کم و پروازهای چارتری سالیانه ادامه دارند مثل فصل زمستان ویا فروردین و اردیبهشت ماه معمولا برخی از آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری اقدام به خرید کل صندلی‌های یک پرواز و یا بخشی از آن می‌کنند که همین امر باعث شده بلیط چارتر هواپیما نسبت به بلیط سیستمی هواپیما از نرخ‌های معقولتری برخوردار باشد که این موضوع موجب گردیده خرید بلیط چارتر از نظر مسافرین بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.

در کل استفاده از بلیط چارتر ارزان قیمت ترغیب کننده برای سفر،و همچنین لذت بخش است اما باید دقت داشته باشیم که ترجیحا در سفرهای برنامه ریزی شده بلیط چارتری ارزان بخریم.توجه داشته باشیم که این قبیل بلیط ها غیر قابل استرداد، تغییر نام و تغییر تاریخ هستند و خرید بلیط چارتر به منزله انجام قطعی سفر تلقی می گردد.

بلیط چارتر همانطور که از نامش پیداست قابل استرداد نیست اما در بلیط جت شرایطی را فراهم کرده ایم که در برخی مواقع بتوانیم تغییرات دلخواه مسافر را ایجاد کنیم.

در برخی مواقع که اصولا در ایام غیر پیک می‌باشد شاهد این هستیم که قیمت بلیط چارتر هرچه به پرواز نزدیکتر می‌شویم ارزانتر می‌شود زیرا صندلی‌های از قبل خریداری شده توسط آژانس به فروش نرسیده و در لحظات پایانی ترجیح می‌دهندبا کاهش نرخ بلیط چارتر مسافر را ترغیب به سفر نمایند که این بلیط ها شامل بلیط لحظه آخری میگردد که به طور مثال در برخی مواقع مشاهده می‌کنیم که قیمت بلیط چارتر تهران به کیش به مبلغ 50.000 تومان به فروش می‌رسد.

 بلیط چارتر ارزان اصولا برای شهرهای مخصوص گردشگری از جمله مشهد،کیش و قشم یافت می شود اما در برخی فصول از سال برای شهرهای دیگر از جمله اصفهان،عسلویه و چابهار نیز میتوان بدست آورد.

کلمه چارتر فقط مختص هواپیما نمی‌باشد و فروش برخی هتل‌ها و بلیط قطار به صورت چارتری نیز امکان پذیر است.

در بلیط جت می توانید به راحتی رزرو بلیط چارتر ارزان را با چند کلیک انجام دهید و یا با عضویت در سایت ما میتوانید هر لحظه از نرخ ارزانترین بلیط چارتر در مسیر مورد نظر مطلع شوید و همچنین به زودی خدمات ترانسفر رایگان از تهران برای فرودگاه مهرآباد نیز راه اندازی خواهد شد میتوانید از آن نیز بهره مند شوید.

در سایت بلیط جت شما به تمامی بلیط هواپیما چارتر ارزان دسترسی دارید و به آسانی میتوانید مراحل خرید خود را انجام داده و از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید و با خیالی آسوده سفر خود را انجام دهید، همچنین میتوانید در کانال خرید بلیط هواپیما سایت بلیط جت عضو شوید و اگاهی کاملی نسبت به ارزانترین قیمت بلیط هواپیما در کلیه مسیرها بدست آورید.

با عضویت در شبکه های اجتماعی ما نظیر تلگرام و اینستاگرام بلیط جت میتوانید از مطالب جالب صنعت هوانوردی نیز استفاده کنید و در قرعه کشی ماهیانه ما در اینیستاگرام نیز بهره مند شوید.

شاید این ماه شما برنده خوش شانس بلیط جت باشید.

برخی مسیرهای دارای پرواز چارتر:

بلیط چارتر مشهد

بلیط چارتر کیش

بلیط چارتر قشم

بلیط چارتر استانبول

بلیط چارتر شیراز

بلیط چارتر اهواز

بلیط چارتر نجف

بلیط چارتر تفلیس

بلیط چارتر بندرعباس

بلیط چارتر تبریز

بلیط چارتر یزد

لذت سفر ارزان و با کیفیت در بلیط جت

  • بلیط جت