بلیط هواپیما ارزان

خرید ارزان بلیط هواپیما

بلیط هواپیما ارزان

خرید ارزان بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

  • ۰
  • ۰

مشهد یکی از مهمترین شهرهای ایران از لحاظ مذهبی و تولیدات دامی و کشاورزیست.هرساله مقدار قابل توجهی از تولیدات را به کشورهای همسایه صادر میکند.وجود مناطق تفریحی و زیارتی این شهر را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کرده است.

مشهد شهر بزرگی در استان خراسان رضوی  در شمال شرقی ایران و در ارتفاع 1000 متری واقع شده است.از زمان دفن هشتمین امام مشهد به مهمترین زیارتگاه تبدیل شده ، از لحاظ بازرگانی هم  نقش مهمی در داد و ستد  با کشورهای همجوار در شرق رادارد.مشهد دومین شهر پرجمعیت بعد از تهران محسوب می شود.توریست و زوار از اقصی نقاط دنیا به این شهر سفر میکنند.

 

 

چشم انداز:

مشهد واقع در دره بین دو کوه و کشف رود (از شرق به  شهر قوچان واز کوههای هزار مسجد و بینالود سرچشمه میگیرد) واقع شده است.واقع شدن بین دو کوه کانالهای آبی و قناتهای بسیاری را برای این شهر فراهم نموده است. این شهر در شکل تقریبا دایره ای قرار دارد و ساختمان های مذهبی و بناهای تاریخی آن در مرکز قرار دارند و مسیرهایی به بیرون از حدود 12 محله، مانند مالیک آباد، ساجده، شهرک آزادی، کوی امام رضا و شیش آباد است. مشهد از دیگر شهرهای ایران که در آن یک حرم واقع شده است  متفاوت است . احیای منطقه حرم در اواسط دهه 1349 آغاز گردید، این مجتمع درواقع یک شهر درون یک شهر بود که تقریبا مشابه با شهر ممنوعه در پکن قبل از فروپاشی سلسله چینگ در سال 1911 بود. در اواخر قرن بیستم پیشرفت چشمگیری در سیستم شهری مشهد رخ  داد و برای راحتی زوار و توریستها مساحت زیادی را به حرم اختصاص دادند و این مساحت گسترش یافت.

 

  • ۹۷/۰۸/۰۱
  • بلیط جت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی